Gözlerimde acısını taşıdığım aşkı
kelimelere dökmemi istiyorlar.
Ama nasıl anlatayım
Uzun zamandır kalemi elime alıyorum,
Kağıda bir harf düşmüyor;
Harfler küsmüş, gönlümden akmıyorlar.
Belki de bana kızıyorlar…
Harfler, kelimeler, cümleler…
Değer görmediğin bir yere neden bu anlam!
Ama bilmiyorlar…
Nefes alışım bile onun adıyla başlıyor
Onun adıyla bitiyor.