Öylesine “hoşlandım”, “beğendim” diye insanlara yazmayın.
İki günlük heyecan arıyorsunuz diye insanların baharını kışa çevirmeyin.
Belki farkında bile olmadan bir insanın hayatını karartabilirsiniz, yapmayın.
Karşınızdaki insanın hangi zorlukların içinde olduğunu bilemezsiniz.
Unutmayın; bazı sözler insanı yaşatır, bazıları ise içten içe öldürür.
Kimsenin ölümünü dünyadayken gerçekleştirmeyin.