Son bir kaç gündür yaşanan bu olaylar üzerine Yazar,Alev Alatlı'nın şu sözleri aklıma düştü...
"Nasihatimdir, vasiyetimdir.
Güneş her gün daha mütekâmil bir dünyaya doğmaz. Tarih ezelden ebede dümdüz uzanan doğrusal bir hat değil, devirli bir oluşumdur. Gün olur, en gerideki en öndekinden ileride olur.
Aziz ülkemize gelince, ille de bir şeye benzetecekseniz, her budağından sürgün atan salkım saçak bir böğürtlen çalısına benzeteceksiniz Türkiye'yi. Bir sürgünü çiçeğe dururken, diğerinin kurumakta, ötekinin meyve vermekte olduğunu görün. Tek bir sürgüne takılıp kalmayın, bütüne bakmayı adet edinin. Unutmayın ki düz akılla anlaşılmaz, pergele, cetvele gelmez, kendisine has bir kimliği vardır, Türkiye'nin. Batmaz. Batarsa, okyanuslar taşar. Mademki son temsilcileriyiz Gezegen'in iyiliği için yaşatılması elzem bir medeniyetin,
"Bizi durduracak tek "gerçek", soğuyan Güneş'in dünyamızı yarı yolda bırakması ihtimali olmalı"diyor sayın Alev Alatlı.
Bunun dışında hiç bir şey insan topluluklarını dünya denen bu gezeğeni yaşanılır hale getirmekten geri koymamalı.
İnsanlığın doğrulan güçlenen bir bütün birlikteliğe ihtiyacı var.
Kirleşmiş insanlardan,kurtulmanın yolu birleşmiş insanlık olmalı.
Rametle anıyorum sayın'Alev Alatlıyı.