Mehtap karadeniz

Mehtap karadeniz
@MissAnk
“Takatim yürümeye yetmezken bile, içimde sana koşmak için bekleyen bir ordu var… Ne garip değil mi?”
Reklam
Bir insanın içi yanarken, Dışı buz tutar mı? Bunu, bu derde düşmeden bilmiyordum. Şimdi bütün bedenimi saran bu dert… Neden ona dert olmuyor? Oysaki seviyordu, Oysaki söylüyordu, Oysaki ölüyordu.
Açılmayacak kapıdalarda bekletme rabbim.
"Umut" :)
Bu yüzden bazen kendimizi iyileştirmenin en iyi yolu, hayata başka bir perspektiften bakmaktır daha olumlu, daha yaşama dönük, daha umutlu bir yerden. Esaretin bedeli/ Kaçıncı bilmiyorum...:)
Film
“Dünyanın cenneti neresidir deseler, İki gözün bir gönüle akması derdim.