Sizi görmeyen birine kendinizi sürekli hatırlatmayın.
Sizi merak etmeyen aramayan sormayan biri sizi sevemez.
Sevgili hemcislerim gerektiğinde duyğularınızı alıp ğitmeyi bilin ama kimseye beni "sev" mesajı vermeyin.
Karşınızdaki insan ben buyum diyorsa sessizce uzaklaşın değerinizi bilen sizi inciltmeyecek biri mutlaka çıkacaktır.
Aşk'ı değerli kılan sizsiniz.
Kalbinizdeki o temiz narin ve eşşiz değeri hak eden birine saklayın.
Özellikle sevğiyi bilmeyen birine sevginizi vermeyin ziyan olursunuz.
Dilerim herkes ruhunun denğini bulur.
🥀❤️🩹