“Görülecek, işitilecek, tadılacak, okunacak, yazılacak, yapılacak o kadar çok şey birikiyor ki, bundan sonra hayatımın bütün bunlara yetişemeyeceğinden korkuyorum.”
Bir şeyler eksilmiş benim içimden. Hiçbir zaman hayattan korkmadım ama hayata doyacağımda aklıma gelmezdi hiç. Hayat o kadar doldurdu ki beni, içimde hiçbir arzuya yer kalmadı.