Biri size "çok fazla" olduğunuzu söylerse, kendilerini yeterli hissetmediklerindendir.Biri size "çok hassas" olduğunuzu söylüyorsa, sizin savunmasız olabilme becerinizi, hissetme kapasitenizi ve duygularınızı ifade etmek için kendinizi özgür bırakışınızı içten içe kıskanıyor olmalarındandır.Yaralı insanlar, insanları yaralar.
Hayatımız boyunca bize ilişkilerin taviz vermekle ilgili olduğu öğretildi ancak taviz vermemeniz gereken tek şey, kendinizsiniz.Çünkü kendinizden taviz vermek aslında "taviz vermek" değildir-kendinize ihanettir.