Çoğu zaman kitapçılarda güncel ve çok satanlar raflarına bakmadan geçtiğim oluyor. Mesela Azra Kohen'in kitaplarını okumadim, okumak istemiyorum. Ben buna kitap önyargısı diyorum. Sizin de kitaplara karşı önyargılarınız var mi ? Asla okumam dediğiniz bir kitap ?
Amerika'nın en büyük hatası olmuştur hep, Meksika gibi bir ülkeyle sınır paylaşması. En büyük hatasıdır aç bıraktığı adamın kendi vitrininin önünde gezmesine izin vermesi.