E

E
@Miss_bookworm
İyi ki üzdüler. Bir şeylerin farkına vardım, İnsanları tanıdım, İyiyi kötüyü gördüm Sonra olması gerektiği gibi davrandım DEĞİŞTİN dediler Sebastian...
3 Bölüm
Devam Ediyor
12
56
70
0
3 bölüm kaldı