S

S
@Misssitare
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Hayatta olmam bir kişi için bile fark yaratıyorsa, değersiz değilim.
Reklam
Mutlu olmak için birden fazla şey gerekiyor. Eğer mesela para olsaydı, o zaman her milyoner, trilyoner mutluluk sarhoşu olurdu. Ama mutlu olmak, kendinle tatmin olmak için paradan daha fazla bir şeyler var.
Sınırlarını kabullenmeyi öğren, daha mutlu bir insan olacaksın.
İnsan doğasının inkar edilmez bir durumu olarak, övgü açıkça samimiyetsiz olsa bile çok az insan övgüye karşı durabilir.
Bir şeyi istemeniz, onu hak ettiğiniz anlamına gelmez.