…kadınların değerleri doğal olarak diğer cinsiyetin oluşturduğu değerlerden farklı oluyor, bu böyle. Ama ağır basan erkeklerin oluşturduğu değerler oluyor nedense. Kabaca söylemek gerekirse, futbol ve spor “önemli” moda hayranlığı, kıyafet alma “önemsiz” sayılıyordu.
Kadınlar, kadınlara kötü davranıyor. Kadınlar kadınlardan nefret ediyor. Kadınlar, ama sıkılmadınız mı artık bu kelimeden? Sizi temin ederim ki ben çok sıkıldım. O zaman kabul edelim ki bir kadın tarafından kadınlara okunan bir bildiri, özellikle hoş olmayan bir şekilde sonlanmalıdır.