Mive

Mive
@Mive_
Okur
Sınıf öğretmenliği
İstanbul
Türkmenistan, 18 Haziran
33 okur puanı
Eylül 2022 tarihinde katıldı

Mive

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
Beğendi
·
23 günde okudu
·
Okunma: 25 Ağustos 2011 00:00
·
2011 1. kitabı
Gurbannazar Ezizow
9.3/10 · 6 okunma
Reklam
Keşke “kızlar ağlamaz” diye öğretseydin bana annem… Belki o zaman, bu kadar da kırılgan olmazdım.
Düşünce
Sen, sensin. Devam et, ara, senliğini, mutluluğunu, özgürlüğünü ara. İnsanları tanıyorsun, tanıdıkça yıkılma, ezilme… Aksine doğrul kalk. Sen o beğenmediklerinin önünde ezilme, onlar gibi olma. Onların kötülüğünü içinde taşıma. Güçlü olduğuna inan.
1000Kitap
Arkadaşlarımın babaları oğullarına sürekli “Erkekler ağlamaz” diyorlar, bunu dediklerine göre ağlamak doğru değil. Peki ama ağlamak iyi bir şey değilse neden kızlara yasak değil? Acaba kızların kötü şey yapmaları doğru da erkeklerinki mi değil? Ya da kızlar için ayrı erkekler için ayrı kötü şeyler mi var? Ama bu olamaz, kötü kötüdür, bazıları için iyi olan, bazıları için kötü olabilir mi?
Alıntı