Mizgin Obabaşı

Mizgin Obabaşı
@Mizo77
"Garibin hikayesini dinlemek için yine bir garip kulağı gerek. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şeyi bilmemize gerek yok. Sahip olduklarımıza şükretsek ve onların değerini bilsek yeter aslında...
İnsan ancak çektiği acıların hesabını tutar, mutlu günlerini ise hiç hesaba katmaz.
Sayfa 111·Kitabı okudu
Bazı şeyler ailede ne kadar kötü olursa olsun, yine de annenle baban düşmanın ya da yabancı değiller. Yılda bir de olsa sevgilerini gösterirler. Bilirsin ki evindesindir.
Hayat bir piyangodur: şanslı olan kazanır, şansızlar ise Tanrı'nın unutulan çocukları' dır...