Yazardan okuduğum ilk kitaptı ve muhtemelen son olmayacak. Muhammed'in ağzından, Madam Rosa'yla arasındaki güçlü sevgi bağını okumak hem içimi ısıttı hem de içimi burktu. Momo'nun, Madam Rosa'dan ayrılmamak için onun ölü bedeniyle yaşaması, Madam Rosa'nın Momo onu terk etmesin diye yaşını olduğundan küçük söylemesi yüreğime dokundu.
İnsanlar kaç yaşında olurlarsa olsunlar sevmeye, sevilmeye, duyulmaya, dinlenmeye, ilgiye ihtiyaçları var. Nereden geldiklerini bilmeye ihtiyaçları var. Bu gerçekler bir kez daha tokat gibi çarptı yüzüme.
Sen sevilmeye layık, duyulmayı en hak eden kişilerden birisin Momo, herkesin buna layık olduğu gibi...