“Bir gün, tam 43 kez güneşin batışını seyretmiştim!” dedi ve ekledi:
“Biliyor musun... İnsan acı çektiği zamanlarda, güneşin batışını başka türlü sever...” Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry
“Gün batımını çok seviyorum. Hadi, gidip bir gün batımı izleyelim, “ dediği zaman bunu anladım.
“Fakat beklemek gerek...” demiştim ona.
“Neyi?”
“Güneşin batışını.” Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry