M

M
@Mkcmn
;İnsan kalbinde ne taşıyorsa dünyayı da öyle görür. BEŞİKTAŞ
Yarın öleceğimizi bilsek, Tüm kırgınlıkları unuturuz. Ama biz sonsuza kadar Yaşiyacakmiş gibi, kırıcı ve gururluyuz.!
Reklam
Kadın dediğin Mutfakta Gaziantep Tatilde İzmir Savasta Çanakkale Aşk'ta İstanbul gibi olacak Kadın dediğin Boğaz içi köprüsü gibi bağlayacak Kız kulesi gibi zarif Top kapı sarayı gibi ihtişamlı Orta köy gibi canlı Taksim kadar eğlenceli olmalı
Bugün şöyle bir söze denk geldim; "İyi bir insan ol,fakat bunu ispatlamak için vakit Harcama.! O kadar doğru ki..
Mutlu değilsin çünkü başkalarına verdiğin değeri Kendine vermedin başkalarını mutlu etmeye çalışırken kendini yıpratmaktan vazgeçmedin ..
İnsan neye sahip değilse, Onu kıymetli zannediyor...