M

M
@Mkcmn
;İnsan kalbinde ne taşıyorsa dünyayı da öyle görür. BEŞİKTAŞ
Garip değil mi ? Birini çok sevdiğinizde söylediğinin Yalan olduğunu bilseniz bile yine her Herşeyden çok ona inanmak istersiniz
Reklam
Nereye gidersen git asla vicdanından kaçamazsın..
Her şeyi gördüm. İyi günde hayatıma tünel kazarak girenlerin, zor günümde arka kapıdan sessizce kaçışlarını gördüm.
Saygıda asaIet. Sevgide sefkat vardır. ToIeransta saygı… Susmakta hikmet vardır. ArkadasIıkta gönüI borcu. Askta sadakat vardır!
Aşk için verince bu kadar emek, Varlıktan sıyrılıp ruh olmak gerek. Ey zaman, ey dünya! Geri gelmemek Üzere sizlerde benimle koşun! ..
Reklam