Melda

Melda
öğrenci
Ebelik-YL
16 Haziran 2000
230 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Semiha ile Fikret'e dadı gibi bakıyorum. Ne isterlerse yapıyorum. Kimin öleceği belli olmuyor ki Kenan Bey... Sonradan içime dert olmaktansa...
Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok gençsin kızım, unutursun dedi. Sonra mahzun ve dalgın bir tebessümle ilâve etti: Sen hiç olmazsa son bir defa yanaklarını öpebilmişsin... Ben benimkinin nerede ve nasıl öldüğünü bile bilmiyorum.
Ağlayarak sandıkları açtım, bir ölü için ne lazımsa kendi elimle bulup çıkardım.
İnsan ve Duygular
Yarım saadetlerden nefret ediyordu bitirmeye muvaffak olamayacağı bir kadehi dudaklarına götürmeyi sefil görüyordu.
İnsan ve Duygular