Sevmek Zorunda Değilsin BeniSinan Akyüz ‘den okuduğum ilk eserdi. Tavsiye üzerine başladım. Kurgusu gerçekten sağlamdı. okurken hiç sıkılmadım.. İnsanı etkileyen, çevresine at gözlüğü ile bakmamayı Öğreten önemli bir kitap bence. Kitabın gerçek bir hayat hikayesinden yola çıkılarak yazılmış olması beni daha çok etkiledi. Dili gerçekten çok güzel kullanmış. Fakat bu kadar övgüye layık bir kitabın sonunu daha farklı hayal etmiştim, biraz saçma bir son olmuş.
Keyifli okumalar dilerim!
Cehalet gömleği giymiş bir ırkın arasında geçirdiğim zamanın ızdırabını katlanabilmemin tek sebebi, sana kavuşacağıma bilmenin verdiği güçtür…
ElçiUmut Onur Çöpür
22.08.2025
Cuma