Meltem

Meltem
Satırların altını çizmek yerine buraya kaydetmek daha mantıklı geldiği için burada ;)
"İnsanlar ölür. Hikâyelerse şiirlerde ve şarkılarda yaşar. Yaptıklarının hikâyeleri. ..."
Sayfa 144 - Loki
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir şey sonsuza dek sürmez, sürmemeli de zaten...
"... Seni çok uzun zamandır tanıyorum ama sanki daha dün karşılaşmışız gibi. Zamanımızın geri kalanı da bu kadar çabuk mu geçecek? Daha önce olduğu gibi tekrar tekrar değişecek miyiz, yoksa daha fazla insan bizi bu şekilde hatırlayacak diye sonsuza dek olduğumuz gibi mi kalacağız?"
Sayfa 144 - Loki
1000Kitap
Bugün yürürken önüme bakmadığım doğrudur.😅
"...Geç bir sonbahar, kısa bir kış, erken bir bahar. Birinin umabileceği en iyi şeydi."
Sayfa 64 - Angrboda
1000Kitap
Katılıyorum...
"...Bir şeylere değer vermek hayatı daha karmaşık hâle getiriyor, değil mi? Bence en iyisi hiçbir şeyi umursamamak."
Sayfa 47 - Loki
1000Kitap