Meltem

Meltem
Satırların altını çizmek yerine buraya kaydetmek daha mantıklı geldiği için burada ;)
kaybedince sevdiğin birini mesela...
"Hem biri gitmişken dünyada kalmak daha büyük bir cezadır belki. Sence?"
Sayfa 87 - Kheiron
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"... Oysa her zaman yürekten gelen şeyleri söylemek de bir tür deha değil midir?"
Sayfa 50 - Patroklos
1000Kitap
Yalnız kalma pahasına da olsa...
"Birilerinden uzaklaştığı için size yakınlaşanlar; birileriyle tekrar yakınlaşınca sizden uzaklaşabilir. Böyle insanlardan uzak durun."
1000Kitap
"... Anlayış ve bağışlama arasında bir fark var. Biri olmadan diğerine sahip olmak mümkün."
Sayfa 271 - Skadi
1000Kitap