Kar yağmalıydı . Kar tanelerinin birbirine zarar vermeden nasıl yağdığını görmeliyiz belki de. İyi insanlar, iyi insanlarla olmalı. Sevdiklerimizin hepsi uzaklardan gelmeliydi. Siyahlara artık beyaz ve maviler bulaşmalıydı. İnsanlar hakettiği gibi yaşamalıydı artık... Leyla ile Mecnun izleyen; Nazımlar, Turgutlar, Ataylar okuyan insanlar olmalıydı artık yamacımızda. Başkalarıyla değil de yazdıklarıyla, okuduklarıyla uğraşan insanlar olmalıydı etrafımızda. Kimden ne zarar görürüm diye korkmak yerine kimden neler öğrenir, hangi güzelliklere rastlarim demeliydik. O geminin geleceğine inanmalıydik artık. Ne biliyim işte herkes hayal ettiği masallarda yaşamalıydı belki de... 💙