Işık Ecem ÖZ

Işık Ecem ÖZ
@Mmavii
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.
Bir EKSİ'den kurtulmanın en iyi yolu onu bir ARTI'ya çevirmektir.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi içsel doğana saygı duyduğunda nereye ait olduğunu bilirsin
Sayfa 53·Kitabı okudu
"BÜTÜN HAYVANLAR EŞİTTİR AMA BAZI HAYVANLAR ÖBÜRLERİNDEN DAHA EŞİTTİR."
Sayfa 141·Kitabı okudu
"Tanrı bana sinekleri kovayım diye bir kuyruk vermiş; ama keşke sinekler de olmasaydı, kuyruğum da."
Sayfa 20·Kitabı okudu
"Yalnızlığı kendimi geliştirmenin tek yolu olarak gördüm. Ama çevremde olup biteni kaçırmak ve yanımdan akıp giden hayat nehriyle yüzümü yıkamamak da bana aptalca geliyordu.”