Kitap okumak şunun için güzeldir:
Senden asırlar önce yaşamış biri, senin de içini kemiren ve ifade edemediğin birçok duyguyu tarif etmiştir. Varlığından haberdar olmayan birinin, senin yerine sıkıntı çekmiş olduğunu görmek rahatlatır.
Anlarsın, yalnız değilsindir..
__________________________
C. Bukowski
Yalanlamak ve reddetmek için okuma!
İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma!
Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma!
Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku!
Francis Bacon