Eskiden derdim ki;
"İnsanın başına gelebilecek en kötü şey, Bir gün 'yapayalnız...' kalmasıdır!"
Öğrendim ki;
"Hayatta insanın başına gelebilecek en
kötü şey:
'Yapayalnız' hissetmesine neden olan insanlarla yaşamasıdır!"
“Johann Wolfgang Von Goethe”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ve bir telaştır gidiyor… şairin dediği gibi “yaşamak değil, beni bu telaş öldürecek”… öyle bir telaş ki, bırakın ılık bahar rüzgarında saçlarımıza dans ettirmeyi sevdiğimizle doyasıya bir sohbet bile edemiyoruz çünkü vaktimiz yok. gözümüz hep saatte..
“Barıştırın çocukları birbirleriyle, tanıştırın. Sadece 23 Nisan da olmasın, 24 Nisan'ı da katın içine. Daha da uzasın o günler, bütün Nisan'ı katın, bütün baharı katın."
Hrant Dink