M.t.

VLADİMİR : Başkaları acı çekerken ben uyudum mu? Şimdi,şu anda uyuyor muyum? Yarın,uyandığımı sandığımda bugün için ne diyeceğim? Dostum Estragon'la burada,günbatımına değin Godot'yu bekledim mi diyeceğim? Pozzo hamalıyla geçti ve bizimle konuştu mu diyeceğim? Hiç şüphe yok.Ama!!!! bütün bunların içinde gerçek olan ne var? S.Beckett-Godot'yu Beklerken
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"İnsan için özgürlüğün,istediğini yapmaktan çok istemediğini yapmamak olduğuna her zaman inanmışımdır." Yalnız Gezenin Düşleri
"Yeryüzünde her şey,kesintisiz bir akış halindedir.Hiçbir şey kesin bir biçim almaz ve gözle görülür şeylere bağlanan sevgimiz de,doğallıkla onlarla geçer ya da değişir.Ya arkamızda kalan ya da önden giden bu sevgilerimiz,ya yok olmuş geçmişi anımsatır ya da gerçekleşmeyen geleceği bildirir;bunlarda,gönlümüzün bağlanacağı sağlam bir nesne yok.Onun içindir ki yeryüzünde ancak geçici zevklerle oyalanabiliriz;sürekli mutluluğun tatlılığına pek inanmam.En derin hazlarımızda bile "Şu anın tükenmez olmasını isterim," diyebileceğimiz dakikalar ya var ya yoktur.Öncesinin özlemini ve sonrasının isteğini çektirip yüreğimizde boşluk ve kaygı bırakan geçici bir ruh durumuna nasıl mutluluk diyebiliriz." Yalnız Gezenin Düşleri
"Uğradığım dertlere katlanırım,ama korktuklarıma asla." J.J Rousseau-Yalnız Gezenin Düşleri
"Her şey yeniden başlar,yeniden yola koyulur ve ışık,gecenin yanında geçmişide sürükleyip götürür." -Yürümenin Felsefesi