M.t.

"İnsanın en derindeki gereksinimleri onu başkalarına bağımlı kılar,ama bağlanmış ya da kısıtlanmış olma duygusuna,temeldeki coşkusal bakımdan olgunlaşamamanın yarattığı aşırı bağımlılıktan daha çok yol açan hiçbir şey yoktur.Hiç kuşkusuz kitle içindeki insanlar coşkusal bakımdan sandıklarından çok daha az olgundurlar ve belirgin sosyal davranış eğilimlerinden olan saldırganlık,muhalefetçilik,sahte ve zoraki bir bağımsızlığa kabul ettirme zorlantısı bu yoldan açıklanabilir.Şizoid kişi özgürlük konusunu aklından bir türlü çıkaramaz." Şizoid Görüngü,Nesne İlişkileri ve Kendilik
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Kendimi tümüyle dünyadan kopmuş hissediyorum" Şizoid Görüngü,Nesne İlişkileri ve Kendilik
"İnsan,yaşamının anlamlılığını nesne ilişkilerinde bulur ve yaşamımız yalnızca bu bakımdan bir anlam kazanır,çünkü nesne ilişkileri olmaksızın ben gelişemez." Harry Guntrip-Şizoid Görüngü,Nesne İlişkileri ve Kendilik
"İnsan kudretli bir varlık olmadığının her an farkına varacak şeyler yaşıyor" Yalın Alpay