📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gökyüzündeki yıldızlara bakıyorum. Sanki derin bir alçakgönüllülük içinde aşağısını izliyorlar. Acaba bizi de görüyorlar mı? Başımıza gelen musibeti Tanrı'ya haber veriyorlar mı?"
"Olup bitenlere inanamıyorum abla. Sence bunları şeytan mı, yoksa insan mı yaptı?"
Meyra içinden yükselen korku çığlığını güçlükle bastırırken,"insan yaptı," dedi titreyen bir sesle. "Şeytan da onların yaptıklarına şapka çıkardı. Başka ne söylenebilir ki?"