📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gregor'un hikayesi beni üzdü. İyi yaşamaları için adeta kendini tükettiği ailesi onun varlığından vazgeçtiler hatta yokluğuna sevindiler. Demek ki neymiş hiç kimse için bu ailen bile olsa kendinden vazgeçmeyeceksin.
Kitap abartıldığı kadar iyi değil bence hatta bazı yerlerde sıkıldığımı dahi söyleyebilirim. Gereksiz uzatılmış yerler var. Çevirenden kaynaklı mıdır bilmem dilini de gereksiz ağır buldum.