Özlem çobanoğlu

Özlem çobanoğlu
@Mona72
"verilmiş her değerin, ziyan oluşuna şahidiz."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" insanlar derttir, Allah ise derman."
Körler çarşısında ayna satar olduk...
"Bütün yalnızlar gibi özgür ve bütün özgürler gibi yalnızız..."
Alıntı

Özlem çobanoğlu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·71 syf.·
2025 1. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma