Sana söyleyecek düzinelerce sözüm var. Ama yetmiyor cümleler. Hep derdin ya "bir meleği seviyorum" diye. O melek ben değilimdir belki. Sözcüklerim sıradan, yetersiz, fani bir insanım ben. Senin sevgin bana özel hissettiriyordu. Sanki gerçekten kanatlı bir melekmişim gibi. Ama değilmişim. Hiç olmamışım. Yetmemişim. Yağmurda kalma, hasta olursun. Şemsiyemin altında bana bile yer yokken sana her zaman var. Kendime artık geçtiğini, yoluma devam ettiğimi söylüyorum. Sen inanma. Ben seni nasıl aşarım kardeşim? Bana ihtiyacın olduğunda yine gel. Ben seni burada bekleyeceğim. Mesajlarını sildim diye üzüldüysen, hepsini ezbere biliyorum ben zaten. İnsan "güzelim" dediğini nasıl unutur. Sen unuttun mu beni? Özür dilerim, mutlusun diye mutlu olamıyorum. Bazen ölmüş olduğunu hayal ediyorum. Çünkü sen "ölüm bile bizi ayıramaz" demiştin. Eğer bana bir seçim şansı verseydin ben ayrı düşmektense, seninle ölmüş olmayı seçerdim. Sana kırgınım falan ama kıyamıyorum. Umarım kendine çok iyi bakıyorsundur. Çünkü ben sana bakamıyorum.
//– Mavi'den... Turuncu'suna