Aşktan korkuyorum ; çünkü aşk bizim kavrama gücümüzün dışındaki şeyleri içeriyor; müthiş bir parıltı saçıyor ama aynı zamanda yaydığı gölge beni korkutuyor .
Sen gerçekten de tam aşıksın. Sevda gözlerini bürümüş.
Bence aşk deliliktir. Çünkü aşık olanın gözü hiç bir şeyi görmez. Hem tehlikeli hem de zayıflıktır.
Tehlikelidir çünkü aşkına gelebilecek zarar karşısında aşığın gözleri kara olur, yakar-yıkar, ölür-öldürür.
Zayıflıktır, çünkü tüm gücünü aşık alıp götürür. Bu yüzden de kandırılmaya açıktır.
Birini sevmek zayıflıktır. Sevgi ihanete kapı açar. Duygular insanın en büyük açığıdır. Sevilen herkes o açığı kullanır. İzin verdikçe sevgiyi yavaşça oyar. Üstelik duygular rüzgar gibidir. Ne kadar çok eser o kadar toprak götürür senden. Sonunda kendi ıssızlığınla, yalnızlığınla kalırsın.