Ayy bu uygulama ilk zamanlarda çok güzeldi. Şimdi kahve fotoğrafları, hikaye yazılıp paylaşılan bir uygulamaya dönüştü ve tamamen kendini bozdu. Goodreaders gibi olmasını beklerken her güncellemesinde daha da saçmalıyor 😑
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Uzun zamandır okumak istediğim ama hep ertelediğim Lux serisinin ilk kitabı ola Obsidiyen'i sonunda okudum. Kitabı yıllar önce çıktığını ele alarak okumaya çalıştım ama Daemon'un öküzlükleri ve Kat ondan nefret ediyorum ama onu ilgi çekici buluyorum tavrı beni deli etti. İlk kitapta aralarında pek bir şey hissetmedim maalesef. Kitabın en sevdiğim kısmı kesinlikle Dee ve Kat kısımlarıydı. Yazar Dee ve Kat aralarındaki arkadaşlığı çok güzel yazmış. Açılış kitabı olarak ortasına kadar sıkılabilirsiniz ve Daemon'un öküzlüklerine sinirlenebilirsiniz ama sonlara doğru maceralar başlıyor ve kitap o zaman kendini içine çekiyor. Kitapla ilgili tek temennim umarım yazar burada da 3'lü yazmamıştır