Monalreading

9/10
9/10
·404 syf.··
2025 336. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 06 Kasım 2025 09:32
Yine beni oldukça etkileyen ve geren bir kitapla ilgili yorum yapmaya geldim.Yazarı ilk defa okuyorum ve çok beğendim.Fazla kitabı ve bilinilirliği yokmuş ama potansiyeli kesinlikle yüksek bence. Honor beyaz atlı prensini bulduğunu zannederken bir şeytanla evlendiğini fark eden genç bir kadındır.Kocası Gideon, güçlü bir Bölge Savcısıdır ama psikopatın önde gidenidir.Bakın öyle böyle psikopat değil ama adam benim hayatımda hiç okumadığım düzeyde ruh hastasıydı.Görünürde çok mutlu evliliği var gibi görünen bu çiftin kapalı kapılar arkasında şiddet ve vahşet dolu bir ilişkisi vardır.Kadını her anlamda suistimal eden bir erkek profili okudum.Çok çok kötüydü. Kendini öldürme derecesine gelen Honor artık kaçması gerektiğini fark eder ve kocasından kaçmayı başarır.Aylarca gizlenip,farklı kimliklerde yaşadıktan sonra yaşlı bir kadının yanında yardımcı olarak çalışmaya başlar. Ciddi travmaları olan bu kadın Helen’in torunu Fox eve gelince eski bir asker olan bu adamdan etkilenir ve yeniden hayata dönmeye çalışır. Bu şekilde travmalı karakterleri zaten çok severim.Honor da Fox da çok güzel yazılmış karakterlerdi.Kitabın ilk 100 sayfası Honor’un hayatı ve yaşadığı dehşeti okuyoruz.Esas adam kitaba bayağı geç giriyor ama bence olması gereken de buydu.Yazar Honor’un istismarını hızlı geçiştirmemiş .Yaşadıklarını anlamamızı istemiş. Ciddi tetikleyici unsurlar ve dark öğeler olan bu kitap herkese göre değil.İstismar mağduru kadın kahraman ve koruyucu Alfa erkek karakter hikayelerini biraz dark sosuyla seviyorsanız kaçırmayın.Ben hemen diğer kitaba geçiyorum.Son olarak; “Allah belanı versin Gideon!!!” Puanım 9/10
Beneath Your BeautifulAdaline Winters · Independently published · 20244 okunma
Monalreading
Ayy senden görüp okumaya başladım ve çok güzel bir kitapp 💘 umarım bizim ülkemizde de çıkar ya
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
5/10
·448 syf.··
2025 138. kitabı
Merhabalarr •⁠ᴗ⁠• TT'ta editini görüp okuduğum Yaktığımız şeyler'in yorumuyla geldimm. Avery ve Kane bir partide tanışıp birbirlerini görür görmez etkileniyorlar ve geceyi birlikte geçiyorlar. Biraz spoili bir yorum olacak. Spoi yemek istemeyenler geçebilir:)) Tanışma şekillerini ve Kane'nın özgüvenini, hafif serseri hallerini sevdim. Avery tam bir buz kraliçesiyken Kane tam tersiydi. İkisini okurken başta eğlendim ama bir yerden sonra kitap benim için tamamen tıkandı maalesef. Yazar kitapta o kadar çok konudan konuya atlamış ki bir anda tanışıyorlar bir anda sevgili oluyorlar sonra başka olaylar oluyor daha onu sindiremeden başka bir olaya geçiyoruz ve hepsi o kadar geçiştirilmiş ki kendimi kitabın içinde asla hissedemedim. Kane'nın tutuklanma sebebi bana göre saçmaydı djeijdhdjd Hadi hikaye için bunu yaptın bari içerideki anılarla ilgili bir şey verseydin. Kane çıktıktan sonra zorlandığını söylüyor ama içeride ne yaşadığını asla okumuyoruz. Avery'nin Brax'ım nasıl biri olduğunu anladığı halde yine ona inanıp Kane için çabalamayı bırakması saçmaydı. Avery'nin aşkını, sevgisini asla hissedemedimm. Kane çıktıktan sonra ise yaşanan şeyleri o kadar yüzeysel yazmıştı ki yazar doğru düzgün bir yüzleşme bile okuyamadık. Hapishaneyi, ayrılıklarını doğru düzgün yazamayan yazarın tam 100 sayfa hamilelik ve Avery'nin yaşadığı hamilelik zorluğunu yazması da beni sıktı açıkçası. Ben ikisinin ilişkisini okumak istiyorum anne-baba olmalarının ikisinde yaratığı zorluğu değil. Kane hapishanede yaşadığı şeyleri okumak isterdim. Kitabın işleniş şeklini olay örgüsünü hiç sevemedim. Tavsiye edebileceğim bir kitapta değil açıkçası. Siz yine de okumak isterseniz beklentinizi düşük tutun ♡♡
Yaktığımız ŞeylerAnne Malcom · Koronis Yayınları · 202573 okunma
Tugce D. isimli okura yanıt verildi
Monalreading
Tugce D. Pdfsi siteye düşmüştü pdf okuyabiliyorsan direkt oradan oku bence. Beğenenleri de var ama bana hitap etmedi:/
5/10
·396 syf.··
2025 125. kitabı
Merhabalarr. Seri Gabriel'le devam ediyor ve açıkçası konusunu görünce çok heyecanlandım. En sevdiğim şeylerden biri olan uzun zamandır aşık olan erkek konusu vardı. BUNA BAYILIYORUMMM ama maalesef ki yazar kitabın potansiyelini öyle bir harcamış ki biz Gabriel ve Amara okumak isterken sanki yan karakterleri okuyoruz asıl başrollerimiz Anya ve Jet'miş gibiydi. Amara kardeşlerine öyle güveniyor ki onu kullandıklarını farkında bile değil ki fark ettiğinde de yeterli tepkiyi asla veremedi bence. Bu kadar zeki gösterilerek yazılmış bir karakterin aslında hiçte zeki olmadığını görüyoruz:)) Kitapta tek sevdiğim karakter Gabriel oldu. Onun aşık, flörtüz yanlarını okumak çok keyifliydi ve böyle bir karaktere sonunda yapılan şeyi okurken çok üzüldüm. GABRİLE BUNU HAK EDECEK NE YAPTI EVAA? O sonda yaptıkları şeyden sonra Anya ve Jet'ten tamamen nefret ettim. Jet çok bencil bir karakterdi ve bu uğurda kime ne olduğunu hiç umursamadı bencee. Devam kitabı Jet ve Anya'nın ama asla okumayacağım ve umarım Gabriel'in Anya'yı affetti bir sahne yazmaz yazar çünkü Gabrielim bunu hiç hak etmedi:( Kısacası çok iyi potansiyel taşıyan bir konuyu sırf Anya ve Jet için harcamış yazar:)) 5 puanı da sadece Gabriel için veriyorum (⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。)
GabrielEva Winners · Winners Publishing LLC · 20251 okunma
hanifi yikilmaz isimli okura yanıt verildi
Monalreading
Teşekkür ederimm:) 🙏
Saka ve Sanrı
1/10
·576 syf.··
2025 15. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 04 Mart 2025 14:38
Herkese Merhaba, Popüler wattpad hikayesi okuduk yine ve pişman cok pişman oldum. Okuduğum en toksit hikayelerin ilk 3’e uçarak giriş yaptı. Yayınladığı bölümlerin hepsi okudum, spoiler hepsi vardır. Maral atmacanın ilk okuduğum kitabıdır... bide ötanazı var bende bekliyordı okumak için daha da bekleyecek gibi belkide hiç okumam. Bu kitaptan sonra aşırı tererttülüyüm. Kitap şu;her iki karakter erkek ve kadın, birbilerine herşeyi yapıyorlar her şeyi.... sevdiğin dahası aşık olduğun kişiye yapmayacağım herşeyi, o kadar zehirli karakterlerdi okumanız lazım diyeceğim ama demem okumayın , okumayın abi, kafayı mı yediniz, bu yazarı 12 yaş civarı okuyordur mutlaka, okumasınlar , çocuklarınız okuduğu kıtaplara bakın, takip edin... kitaba baya uyarılar yazılması lazım...... kitapta bir karaktere öz babası tarafından tecavuz olayı var... detaylı bir şey yok ama ne olursa olsun 15 yaş altı aşağıdaki gençlerin bunu okumaması lazım, zihinleri cok farklı çalışır, bilinçaltına işlenir, korkar artık psıkolojide neyse işte o olur yani... ben bu yaşımda okurken bile etkilendim, kaldıramayacağım bir şey...öz baba ve kızı gerçekten aklımın alamadığı şeyler... şimdi bana gelip hayatın gerçekleri gibi şeylerle gelmeyin... Bu yazarın kitlesi belli , konu seçimini ona göre yapılması lazım, duyarlı olucak kişi yazardır. Kitap zaten toksit ilişkiler üzerine yazılmış, hastalılık karakterlerin olduğu bir kitap ve bunu kabul ettip aşk adı altında bunu normalleştırılmesi hiç doğru gelmiyor bana.... Kadın sevdiği adamdan intikam alıcak diye kendini 1 sene ölü gösterip , sonradan gelip aklı ile oynuyor (wowww harika bir intikam diyeceğiz herhalde kusma efekti) , sonra adamın bir sucu olmadığı anladığında aa sucun yokmuş, beni affet dıyor ... herhangi bir özür yada telafi asla yok bunun
1000k
Saka ve SanrıMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20252,469 okunma
Monalreading
Wattpad yazarları en toxic ve en dramalı karakterleri biz yazacağız yarışına girdikleri için hiç okumayı düşünmediğim yazarlar maalesef.
6/10
·318 syf.··
2025 42. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 27 Şubat 2025 15:12
Bence bu yazar ikilisi tamamen tükendi aşırı yazmaktan olabilir bilmiyorum valla . Tekli olarak veya Vi Keeland ile ortak yazdıkları eski kitapları hep orta iyi yada güzel olurdu . Şimdi alışkanlıktan devamlı şans veriyorum ama yok orta iyi bile değiller bence . Atticus Marchetti ile Nicole kız 16 adam 19 yaşında iken tanışıyorlar . Atticus arkadaşları ile kurdukları müzik grubunda davul çalıyor grup üyesinin kuzeni Nicole onları izlemeye geliyor tanışıyorlar . Kızın yaşı küçük diye bekleyip arkadaş gibi takılıyorlar sonra sevgili sonra karı koca oluyorlar . Kadının anne babasının çok iyi evliliği bir anda babanın aldatma olayı ile bozulunca kadın buna takılıyor . Atticus kızı deli gibi seviyor fakat grup ünlü olmaya başlayınca kadın daimi gerilim yaşıyor güven sorunları başlıyor . Sonunda ortada bir olay yokken kadın boşanmaya karar veriyor ve asla ikna olmayıp boşanıyor böyle bir aptallık görmedim . Arkadaş kocanı çok seviyorsun adamın bir hatası olayı zerre yok ne bok yemeye bunu yapıyorsun ki . Adam perişan oluyor karısını tekrar kazanmaya çalışıyor falan bir gece yine cinnet buhran derken aşırı içiyor farkında bile değil bir kadınla beraber oluyor . Sonrasında Nicole ile konuşup beraber bir buluşup duruma bakalım derken bir haber o gece yattığı kadın hamile . Adama fenalıklar geliyor tabi bir halt hatırlamıyor orası kötü Nicole tam ikna olmuş bu ayrı kötü . Gidip bakıyor testler yapılıyor çocuk kesin ondan . Kadında zaten o gece aşırı alkollüymüş ayrılık acısı varmış ama aklı başında bir hatun neyse . Tabi bu durumu Nicole öğrenince bunların tekrar birleşme umudu patlıyor . Kadın gidip gençken kendisine çok asılan Atticus'unda tanıdığı bir adamla takılıp beraber oluyor sırf inadından yani evet kadından pek haz etmedim . Kitap Nicole'un çok sevdikleri büyükanne
The Drummer's HeartPenelope Ward · Penelope Ward Books, Inc. · 04 okunma
Monalreading
Ayy konusunu okurken içim şişti jxjdiddj bu ikii yazar hep aynı tarz konular yazıyor ya. Adamın ya bir yerden çocuğu çıkıyor ya biri hamile kalıyor djidjds