Bilgenur

Bilgenur
"Bir kitap okudunuz ve aklınızda sadece iki cümle kaldı. Zaten maksat oydu."
Kübra’nın yazdığı tüm kitaplarda nasıl bu kadar güzel sevebiliyorlar :)
“Gözyaşlarının o güzel gözlerinde barınmaması, ikimiz için de çok daha iyi olur” diye gülümsedi. “Canımı yakıyorlar.”
Reklam
“Kimse, bir başkasının ilgisi ya da sevgisiyle kendini var edemezdi. Bizi biz yapan şeyler fikirlerimiz, ruhumuz ve özgürlüğümüzdü.”
“Tek bildiğim, ‘ben varım’ dediği andan itibaren bütün acizliğimin yok olduğunu hissettiğimdi. Bunu hiçbir şeye değişemezdim.”
“Bu, dövüşürken yediğin bir tokat değil! Bu, sevdiğin insanın bir daha geri dönmeyeceğini bildiğin halde her gün onu özlemek. Sana kalan tek şey, onu yalnızca rüyalarında görebiliyor olmak.”
Özlem
“Ruhumu ondan nasıl gizleyecektim? Yaralarımı görmüştü, acılarımı tanıyordu. Ondan nasıl kaçacaktım?”
Yaralarım
Reklam