Caan

Caan
@Moncherr
Ne yapmalı şimdi?
Hiç bitmeyecek gibi düşünülen, yaşanan o yoğun duygular, bir süre sonra insafsız zamanın gadrine uğrayarak sadece birer anı, giderek soluklaşan, silikleşen birer deneyim olarak kalıyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Güce ve umuda en fazla ihtiyacım olduğu bir dönemde kendimi güçsüz ve umutsuz hissediyorum.
Ansızın bir yolculuk çeker yüreğim, Hep uzaktadır olduğu yerden. İnsanın kendini olduğu yere ait hissetmemesi ne büyük yüktür böyle!
Ekelöf
Yorgun yüzü artık hayata ilişkin çoğu arzusunu geride bıraktığını, iç dünyasındaki yaratıcılığa ilişkin arzulara yöneldiğini gösteriyor; artık ölümü yakından gören ama ölümsüzlüğü arayan bir yüz.
Je est un autre.
Ben, bir başkasıdır. Rimbaud