Hangisini kardeşimin hangisini benim çizdiğimi söylememe gerek var mı bilmiyorum ama ilki benim ikincisi de erkek kardeşime ait. Merak etmeyin, böyle şeyler çizdiği için alacağı her türlü lince hazır olduğunu söyledi, keza ben de evde gereken müdahaleyi yaptım. Neyse kimin daha iyi olduğu kararını (ki benimki fazlasıyla basit ve özentisiz bir çizim) size bırakıyorum. Hepinize iyi geceler.