Oshonun çok sevdiğim ve aslında hepimizin hafızasına kazıması gereken şöyle bir sözü var:
"Saklamak değil, paylaşmak olsun özün
Eleştirmek değil, çözümü göstermek olsun sözün.
Yıkmakta değil, yapmakta olsun gözün.
Saldırmak değil, sarılmaktır çözüm"
Kimseyle var olmadık ki, birilerinin yokluğuyla yok olalım. Kimse kimsenin yokluğundan ölmüyor. Bir müddet acı çekiyor belki amma ölmüyor. Bak Tezer Özlü ne diyor:
"Herkes herkessiz yaşaya bilir"