Berceste

Berceste
@Moon_lght
Ne yöne gittiğimi bilmeden gitmek, sadece gitmek ne iyidir,ne güzeldir...Elbet bir yere varacaktı gittiğim yol,yollar bir yere varmak içindir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hani insan bazen,bir ihtimali sever ya... Biz de çocuklarla karşılaşma ihtimalini seviyorduk.
Bu yollardan kim bilir kaç yolcu geçti bu zamana kadar? Kaç kişi heybesini hayallerle doldurdu? Kaç kişi uçurumlara kapılıp gitti hayalleriyle beraber?
Basit yaşayacaksın basit sanki bir gün yaşamın sona erecekmiş gibi basit,çay,simit ve peynirle...
Romanlar,mutlu ya da acı sonla bitebilir,gerçek hayat ise son'la yeni başlar