Bence çok eğlenceli bir kitap zaten Kral Şakir'in kitaplarının hepsini okumak istiyorum.Kitapta ki karikatürler zaten eğlenceli olan bir kitaba daha çok eğlence katmış onun için herkese tavsiye ederim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı yazan bir öğretmen ve bu öğretmen sevdiği öğrencilerine ait olan hatıralarını anlatıyor ilk bakışta sıkıcı ve gereksiz yazılmış bir kitap gibi gözükse de bence çok güzel bir kitap