Aynur özdemir

Aynur özdemir
@Moonlight1636
Gelgelelim Beter, bize kısmetmiş. Ölüm, böyle altı okka koymaz adama. Susmak ve beklemek, müthiş Genciz, namlu gibi, Ve çatal yürek, Barışa, bayrama hasret Uykulara, derin, kaygısız, rahat Otuziki dişimizle gülmeğe Doyasıya sevişmeğe,yemeğe. Ahmed Arif
Deprem
Reklam
Senin cahilliğin, benim yaşamımı etkiliyor!
Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var... Zülfü Livaneli
AşıkVeysel e sormuşlar; — Üstad dünyadan ne anladın? “Say ki; bir pazar yeri dolaştım, üç metre bez aldım, gidiyorum. Gözünü açıyorsun “doğdu” gözünü kapatıyorsun “öldü” diyorlar. İşte bu göz kırpışa “Ömür” diyorlar...”
Dostoyevski "İnsancıklar" adlı kitabında: "Çok tuhaftı, ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu." diyor. İnsanın içine atmasının, güçlü görünmeye çalışmasının en yorucu hali bu olsa gerek...