Bir hatıranın beyinden silinmesi ile kalpten silinmesi arasında fark var. Anılar senin için ve olduğun kişi için ne kadar fazla anlam ifade ederse, kalp de unutmakta o kadar zorlanıyor.
Belki neyi kaybettiğimi hatırlamayacak kadar unutacağım ve neleri kaybettiğimin farkında bile olmayacağım. Sahip olmadığın bir şeyi özleyemezsin, öyle değil mi?
Kimse kazara acı çekmeyecekti. New Orleans, New Orleans olarak kalacaktı. Ev, ev olarak, güneş de güneş olarak. Kimse yanlışlıkla başka birine dönüşmeyecekti. Kimse sevdiği birini iki kere kaybetmeyecekti.