Edanur BEŞER

Edanur BEŞER
@MoonyWoman
...en iyisi yatıp dinlenmen belki de ama ben baksam sana; arada bir elimi alnına koysam, gözlerine dalsam, bakışlarını [ben odada dolaşırken] üstümde bilsem, senin için yaşadığımı bilsem, onurlansam, içim içime sığmasa...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...dönüp dolaşıp sana geldim. İyi yapmıyorum, biliyorum ama elimde değil, adını duymak istiyorum sabahtan akşama dek.
Koca deniz, dibindeki küçücük taşı nasıl severse, benim de sevgim öylesine yığılıyor üstüne. Tanrı isterse, o küçük taş ben olurum bir gün.
Beni sana getirecek bir yol bulmuştum, karanlıktan aydınlığa kavuşacaktım. Bu yolu umutla, sevinçle kazmış, kendimden de bir şeyler katmıştım.
Öyle zaman olur ki, odada yalnızken bile "yok oluverir" insan, bunun nedenleri çoktur; insan hayattayken bile ölebilir.