Edanur BEŞER

Edanur BEŞER
@MoonyWoman
...başımı dizlerine koysam, elini duysam saçlarımın üstünde... Sonsuza kadar öylece kalmak şahane olurdu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...gözlerimin önünde duran yüzünle, baş edemeyeceğim bir şey yok; mesafeler, endişe, mektupsuz kalmak bile sen aklımda olduğun sürece katlanılabilecek durumlar.
...bütün vaktimi, bütün vaktimden daha çoğunu, yeryüzünün bütün vakitlerini sana ayırmak istiyorum seni düşünmek, seni yaşamak için.
Kişiyi mutluluk öldürebilirse, benim çoktan ölmem gerekirdi! Ama, ya benim gibi ölüm yargısına uğramış biri, mutluluktan ötürü kurtulabilirse ölmekten? Öyleyse yaşayacağım demektir.
Burada olsaydın [yalnız sıcaklığını duymak için değil] ne iyi olurdu... Başımı omzuna koyar, derin bir soluk alırdım.