Kalpsiz nota

Kalpsiz nota
@Morellax
Kırılmak bahanemdir sadece. Zaten darmadağınığım...
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
artık iyi ya da kötü hissetmiyorum, farklı bir tabiri olmalı. gamsızlaştım da demiyorum, merhametim azaldı. baharım soldu ve söndü. aynaya değince bile gözlerim kendimi bulamıyorum. canım yanmıyor eskisi gibi ağlamıyorum. ağlayamıyorum, olmuyor. geriye kalan sahte hıçkırıklar, birkaç dakika sonrası soyutlaştırılmış gülmeler. her an akışta, dizginleştirilmiş ve biraz da donuk.
Edebiyat
Geç geç boş ileti
Ayrıca bu kadar korkak olma. Biraz özgüven tanrı değilim ben 😂 ula azad ne kadar da haklıymış özgüven derken 😂. Aynı lafı başkalarına kullanıyorum 😂😂. Şimdi birinin gitmesi düşüncesi götünü tutuşturuyorasa geri ona dön a-aaa açtırmayın canım ağzımı.
1000Kitap
Hayat boş siktir et. Düne kadar küfretmezdim yani. artık saldım çayıra mevlam kayıra.
1K

Kalpsiz nota

, 1000Kitap'a katıldı.