Morillo

Morillo
@Morillo
Diş hekimi
10 Aralık 2005
31 okur puanı
Haziran 2024 tarihinde katıldı
Bir şey olmasaydı yazmak olmayacaktı.. Başka bir şey de olmasaydı Silmek olmayacaktı.
Reklam
Tek başına iki kişi olmuş kendisiyle gölgesi, Heykelini yontuyor yalnızlığın ustası.
Ölünceye kadar seni bekleyecekmiş, Sersem . Ben seni beklerken ölmem ki.. Beklersem
"Her leke Kendisiyle çıkar."
Yalnızlık paylaşılmaz.. Paylaşılsa yalnızlık olmaz.
Reklam