Okuduğum her kitabın başına bi şey gelmek zorunda mı ? Birine kahve dökülür birinin üstünde uyurum bükülür biri kaloriferin içine sıkışır biri çikolata olur daha su ve çay döktüklerim de var .aynı şey ders notlarımın başına da geliyor . Bugünkü çok önemli bilgilendirme bu kadardı. Teşekkürler .