" Ilkokul öğrencisiydim. Soğuk bir kış günü, önlüğümün üstüne giyecek bir montum yoktu. Sınıfa girdiğimde öğretmenim herkesin içerisinde " sana mont alalım mı? " diye sorunca, ben " var öğretmenim, ıslaktı ondan giyemedim. " dedim. O gün öğrendim ki, insanlar iyilik yaptığını zannederek yürek burkabiliyor. "
Nacizane küçük bir alıntı. Dikkatli olmak lazım. Çocuk kalbi incedir. Kimsenin yüreğinde derin yaralar bırakılmasın..