Benim için yılın ilk kitabı oldu bu tatlış kitap. Açıkçası kitap çok klasik bir enemies to lovers kitabı. Birbirine küçüklüklerinden beri düşman iki başarılı öğrencinin yaşanan bir olay sonrasında beraber yepyeni bir bağ kurmalarını anlatıyor aslında kitap. Karakterlerin geçmiş deneyimlerinin de bu bağı kurarken rol oynadığı yerleri görmek bence çok tatlıydı.
Hızlıca akan bir yapısı var ve tam bir çıtır çerezlik kitaptı. Tatlı bir aşk hikayesi okumak isteyenlere önerimdirrr.
Düşmanını yenmek için onu çok ama çok iyi anlaman gerekir. Onu gözlemlemen, zayıf noktalarını öğrenmen, her söylediğini ezberlemen, ilerlemesini takip etmen ve bir sonraki hamlesini tahmin etmen lazım. On yıldır seni yok etmeye hazırlandığımı sanıyordum ama aslında seni sevmek için hazırlık yapıyormuşum.