Kitap gerçekten keyifli, ters köşeli ve gerilimli bir kitaptı. Aynı bir film gibi akıp gidiyor ve yazarın okuduğum ilk kitabı olmasına rağmen diğer kitaplarını da fazlasıyla merak etmeme yol açan bir kitap oldu.
----SPOİLER----
Biraz daha derine inecek olursak bence bazı mantık hataları da vardı. Özellikle Grady hem Abby ile konuşup hem de nasıl arabasının önünde yatan birisinin taklidini yapabilir ki hem telefondan bağırıp hem de yerde hareketsiz yatmak bana çok mantıklı gelmedi.
Ama hakkını vermek gerek Abby ve Kitty -bir başka Abby daha- hikayesindeki ters köşeyi sevdim.
Sonu da hafif muğlak gibi kalmış. Yani Grady gerçekte diri diri gömüldü mü yoksa aslında bu bir rüya mıydı? O kısmı belki de gerçekten muğlak bırakmak istemiş olabilir yazar.
Kafamda birkaç soru kalmış olsa da genel olarak önereceğim bir kitaptır kısacası.